The Offspring – Elders !!!

STARSI

Gdy bylismy mlodzi,
Zawsze wydawalo nam sie,
ze staniemy sie doskonali.
Teraz, gdy dorastamy,
Widze, ze to nie tak
I chyba ktos naklamal mi.

Ale naprawde chcialem dobrze
A teraz czuje sie wykorzystany,
Wiec pytam was:
Jak to jest ?
Jak to jest ?
Jak to jest ?
Byc takim jak wy.

Powiedzcie, wiec starsi,
Jakie mieliscie powody
By udawac, ze jestescie
Kims znacznie lepszym.
A jesli chcecie czuc sie dobrze,
Z powodu naszych zalet,
Dlaczego, kurwa,
NIe sprobujecie sami ?

Ja probowalem,
Ja sie staralem,
Kiedy wy wszyscy klamaliscie.
Wiec powiedzcie mi:
Jak to jest ?
Jak to jest ?
Jak to jest ?
Byc takim jak wy.

Spojrzcie teraz na rodziny,
Ktore nie rozmawiaja
I nie ufaja,
Z powodu sposobu,w jaki wy
Zalatwialiscie sprawy.
Kiedy wreszcie darujecie
Sobie te wszystkie pierdoly
I bedziecie z nami szczerzy ?